Karta przedpłacona AccountNow

17 lutego 2021
Category: Zwrotu Gotówki

Ta firma nie jest jeszcze akredytowana . Zobacz recenzje poniżej, aby dowiedzieć się więcej, lub prześlij własną recenzję.

Zobacz sugerowane oferty naszych PartnerówŚwietne przedpłacone karty debetowe, które polecamy

Dziękujemy, pomyślnie zapisałeś się do naszego newslettera! Zapraszamy do lektury naszych wskazówek i zaleceń.

Zobacz sugerowane oferty naszych PartnerówŚwietne przedpłacone karty debetowe, które polecamy

Recenzje kart przedpłaconych AccountNow

Link przekierował Cię do tej recenzji. Jego lokalizacja na tej stronie może się zmienić podczas następnej wizyty.

Zweryfikowano 2438418 recenzji w witrynie ConsumerAffairs.

Wymagamy informacji kontaktowych, aby upewnić się, że recenzenci są prawdziwi.

Korzystamy z inteligentnego oprogramowania, które pomaga nam zachować rzetelność recenzji.

Nasi moderatorzy czytają wszystkie recenzje, aby zweryfikować ich jakość i przydatność.

Aby uzyskać więcej informacji na temat recenzji w witrynie ConsumerAffairs.com, odwiedź nasze FAQ.

Ci ludzie są oszustami. Nie otrzymałem bezpośredniej wpłaty, ale wciąż dają mi znać, kiedy będziemy publikować. Każda osoba w pracy otrzymała wynagrodzenie i jeszcze mi nie zapłaciła. Oni są bardzo oszustami. Musimy je zgłosić.

Poprosiłem o wymianę karty, ale potrzebowali mojego dowodu osobistego i rachunku za media. To wcale nie był problem. Wysłałem dwa formularze dokumentów i powiedzieli, że wszystko wygląda dobrze. W poniedziałek otrzymałem e-mail z informacją, że rachunek za media jest nieaktualny, więc musiałem ponownie przesłać obie informacje. Wysyłam go ponownie z nowym rachunkiem za media, ale pamiętaj, że nie mam dostępu do moich środków, ponieważ moja karta została wyłączona. Wykryto oszustwo na mojej karcie, więc natychmiast potrzebowałem wymiany. Długo rozmawiałem o tym, że moim zdaniem ten bank był żartem i potrzebowałem mojej karty, aby opłacić rachunki. Wysyłają nową kartę bez przyspieszania, ponieważ nie prosiłem ich o to. Można by przypuszczać, że wyślą to przez przyspieszenie, ale myślę, że się myliłem.

I call them and ask if they can expedite the card. They ask me security questions that I would for sure know the answers to. I somehow got them incorrect so now I have to send out information again so they can send another card. I can’t believe they treat their customers this way especially because I have been with them for over a decade. I tried escalating the call to the supervisor only to have him tell me the same thing. I can’t use my own card to pay bills. Now everything is going to have to wait.

Thank you, you have successfully subscribed to our newsletter! Enjoy reading our tips and recommendations.

Wpłacili mój czek stymulacyjny na konto 15 kwietnia 2020 r. Nie korzystałem z tego konta od ponad roku. Zadzwoniłem do nich 17, żeby otrzymać kolejną kartę, powiedzieli mi, że wysłali nową. Czekałem dwa tygodnie. Zadzwoniłem ponownie za 7 dni, powiedzieli mi, że nie mogę otrzymać nowej karty, ponieważ moje konto zostało zamknięte, zapytałem, czy mogą przelać moje środki na moje konto bankowe, powiedzieli, że nie, mogą wystawić mi czek tylko pocztą. To był 24 kwietnia. 7-10 dni roboczych, oddzwoniłem 1 maja, powiedzieli mi, że czek został przetworzony 29 kwietnia, aby poczekać 7-14 dni roboczych, oddzwoniłem 14 maja, powiedzieli mi, że czek nie został wysłany do 8 maja. jest 7 czerwca. nadal nie ma czeku. Czy powinienem zgłosić je do IRS? Lub komu mogę zgłosić tę firmę? Czytałem o nich bardzo złe recenzje. I ja’chciałbym zgłosić je do dochodzenia. Ktoś, jeśli masz informacje. Mój adres e-mail jest **.

Kilka miesięcy temu zmieniłem adres na nowy, aby otrzymać nową kartę. Nigdy nie otrzymałem powiadomienia tekstowego ani nowej karty. Wysłali go na mój stary adres po udzieleniu im moich pytań bezpieczeństwa. Powiedzieli mi, że miałem jeden lub więcej błędów, o których wiedziałem, że to kłamstwo, ponieważ jestem w tym miejscu od trzech lat i nigdy nie miałem problemu. Chcieli obciążyć mnie opłatą w wysokości 25 dolarów za wymianę karty, chociaż było to ich kosztem.

Siedziałem przy telefonie przez trzy godziny. Rozmawiałem z czterema osobami i nic nie dostałem. Zablokowali mi dostęp do mojego konta. Musiałem przesłać mu informacje, żeby zweryfikować, że to ja, mimo że zweryfikowałem się przez system. Musiałem przesłać informacje. Są bardzo niegrzeczni, nieprofesjonalni i mądrzy na ustach. Jestem miff. Musiałem przekląć trzech z nich, ponieważ kiedy jestem w środku, opowiadam im sytuację, w której ciągle mi przerywali. Rozmawiałem z nimi przez trzy godziny. Poprosili nawet o rozmowę z kierownikiem i odesłali mnie z powrotem do suflera. Nie mogę się doczekać, aż mnie zweryfikują, aby móc wypłacić pieniądze.

Korzystam z Account Now od 2011 roku. Nigdy nie miałem problemów z otrzymaniem nowej karty po wygaśnięciu. Wysłali nowy 25 marca na mój adres. Nigdy nie otrzymałem karty. Nazywa. Mówią, że został im zwrócony. Ok, wyślij nowy. Wciąż ten sam problem. Powiedzieli, że muszę się zweryfikować za pomocą dowodu tożsamości i potwierdzenia adresu. Zrobiłem to dwa razy. Cóż, znowu dzisiaj kazano zweryfikować. Byłem zawieszony, aby porozmawiać z przełożonym przez 4 godziny, a następnie rozłączyłem się. Następnie oddzwonię, a na moim koncie jest saldo 0 USD i nie ma już konta. Zadzwonię ponownie w poniedziałek, ponieważ są zamknięte na weekend i lepiej wydadzą moje prawie 3 tys. Nie miałem żadnych pieniędzy od 15 kwietnia. Niezadowolony klient i to tylko pieniądze, które mam i żadne inne konto bankowe.

Na moje konto wpłynęły dwa duże depozyty. Jedna dla mnie i jedna dla mojej mamy (przypadkowo). Nie ma jej na moim koncie, więc zawiesili moje konto. (Co rozumiem) ALE zamiast zwrócić lub odrzucić jej depozyt, całkowicie / na stałe zamknęli moje konto. Jestem klientem od prawie 10 lat. Nie wzięli pod uwagę, że to JEDYNE moje konto, prawie 600 $, które miałem już na karcie, zostało wyciągnięte i wystawią mi czek na CAŁĄ kwotę, w tym moje mamusie w 7-10 dni PO okazaniu dowodu tożsamości moja tożsamość i adres pocztowy. 2 rzeczy… co jeśli to nie był depozyt mojej mamy, ale jakaś przypadkowa osoba? i właśnie wysłali mi go czekiem i nie zwrócili. Jak możesz stwierdzić, że to naprawdę ja, wysyłając zdjęcie mojego dowodu osobistego? Nie ma sensu.Straszny Okropny sposób traktowania klienta, którego masz prawie 10 lat. W ogóle nie słuchałem mojej sytuacji. NIE POLECAĆ. NIE BANKUJ TUTAJ.

I lost my wallet with my bank card and ID. I was told in order to get a replacement card. That I had to answer 3 security questions which were security questions that I set. I told that I got one of the security questions wrong, which was not true. I was told that I need to send a copy of my ID and a piece of mail with my address on it. Well I don’t have my ID and can’t get a replacement because my local office are closed due to the Coronavirus. These people are rude, very inconsiderate and cannot understand or speak proper English. My money is just sitting on my card. I’m going to contact my local news stations here for problem solving. I’ve asked to speak to a supervisor several times. The representatives just put my hold and no one ever comes on, after being on hold for 5 hours, the phone just hung up.

Korzystam z AccountNow od około 10 lat. Otrzymuję załadowane świadczenia. Właśnie dostałem depozyt i zostałem zhakowany. Wkrótce, gdy trafił mój depozyt, zadzwoniłem, aby sprzeciwić się i byłem zawieszony od 8 rano czasu EST do 6, kiedy się rozłączyłem. Obsługa klienta anulowała moją kartę, przekazała mnie do sporu i nikt nigdy nie odpowiedział. Zaczynam wierzyć, że to było wewnętrzne. Potrzebuję tylko zwrotu pieniędzy.

Jestem wstrzymany na koncie Teraz, gdy składam tę skargę, jestem wstrzymany od 20 dziesięciu minut. Co samo w sobie jest kiepską obsługą klienta. Moim zdaniem i wielu innych nie mają szacunku dla swoich klientów. Mam znaczną blokadę pieniężną na moim koncie czekowym przez 15 dni bez ważnego powodu. Aby rozwiązać ten problem, zastosowałem się do ich przestarzałego procesu obciążania klientów, aby poprosić o wcześniejsze wstrzymanie. Jednak byli niekompetentni w przestrzeganiu własnych procedur i zapewniali procedurę obejścia, która nadal nie prowadzi do rozwiązania. Tracą ważne dokumenty zawierające poufne informacje i zatrudniają przedstawicieli obsługi klienta, których nie rozumiesz po angielsku, a czasami są niegrzeczni. Ich ocena jest niska i ich to nie obchodzi. Ich model biznesowy zakłada, że ​​klienci nie mogą sobie poradzić lepiej, a obsługa klienta to potwierdza.

To jest aktualizacja ostatnich osobistych doświadczeń, które miałem i nadal przechodzę. Zamówiłem zastępczą kartę debetową Account Now 16 stycznia … i powiedzieli, że to 7 do 10 dni roboczych. Również wzięcie pod uwagę urodzin MLK oznaczałoby, że dziesiąty dzień roboczy wypadłby w ostatni czwartek. Cóż, nie otrzymałem żadnej karty, mimo że mój depozyt wylądował w ten sam czwartek. W piątek zdałem sobie sprawę, że mogę to przyspieszyć, jeśli kolejna karta zostanie wysłana za 25 $ bez opłaty za wymianę 10 $ … i że karta dotrze w ciągu 3 dni roboczych. Cóż, aby rozpocząć ten proces, musiałem odpowiedzieć na 3 pytania zabezpieczające, z których 1 zapomniałem wymagać przesłania faksem 3 dokumentów tożsamości. Cóż, przetwarzanie tożsamości w celu przyspieszenia nowej karty zajmuje również 3 dni robocze, oprócz 3-dniowego czasu wysyłki.

As you can see the time it takes is quite lengthy and costly and because the original replacement card was never received in the supposed 7 to 10 business day time period time. This was not my fault yet I have to deal with the nightmare of telling the people I owe money to such as rent and other bills, it has upended my life. far more trouble and potential consequences that there should have been for a replacement card. I had read similar nightmarish stories on Account Now reviews but considered them the exception not the rule. After 10 years with Account Now I am absolutely switching banks. Account now has no oversight or chain of command. The upper management has purposely isolated itself from customer complaints and issues.. giving the customer a feeling of hopelessness and worse yet, that they cannot be trusted with my money.

Zacząłem się zastanawiać, jeśli nie potrafią poradzić sobie z problemem wymiany karty w sposób uczciwy i uczciwy, to co by się stało, gdyby wystąpiły błędy z ich pieniędzmi. Jakie byłyby regresy klienta? Cóż, odpowiedź brzmi: nic, jestem małym facetem i nigdy nie mógłbym odzyskać pieniędzy (a oto klucz). TERMINOWO i odpowiedzialnie, skutecznie szkodząc życiu i stylowi życia klienta. Moje doświadczenie sprawiło, że nie ufam już Biznesowi Konta, nie wspominając o utworzonej przez nich zbędnej linii obsługi klienta, prowadzonej przez firmę spoza kraju, co dodatkowo izoluje klienta od jakiejkolwiek rozsądnej kontroli finansów i skarg . Więc moja odpowiedź brzmi: „Pogódź się z tym, takie jest życie w wielkim mieścieale nie wcześniej niż poinformuję wszystkich ich klientów i potencjalnych klientów o moich doświadczeniach z próbą uzyskania karty zastępczej.

Recenzja autorska AccountNow Prepaid Card przeprowadzona przez Barbarę FriedbergAccountNow oferuje karty przedpłacone Visa i MasterCard, które pozwalają klientom dodawać pieniądze na różne sposoby, a także bezpośrednio wpłacać wypłaty na ich konta. Firma posiada 135 000 lokalizacji w całym kraju.

Karty przedpłacone: firma oferuje kartę przedpłaconą Account Now Gold Visa z nieograniczonym kontem bankowym z możliwością zwrotu gotówki przez Green Dot Bank

Ceny i opłaty: karty przedpłacone AccountNow wymagają miesięcznej opłaty w wysokości 9,95 USD. Opłaty bankomatowe wahają się od 1,00 do 3,00 USD. Opłaty za zakup wynoszą do 1,00 USD za transakcję. Opłaty za doładowanie gotówki sięgają 5,95 USD

Opcje doładowania : Załaduj gotówkę za pośrednictwem bezpośrednich wpłat i usług przelewów pieniężnych, takich jak MoneyGram, WesternUnion i Visa ReadyLink. Posiadacze kart mogą dodać do 10 000 USD dziennie poprzez bezpośredni depozyt i 1500 USD za doładowanie gotówki. Bezpośrednie wpłaty i płatności elektroniczne są zwykle dostępne tego samego dnia roboczego. Wpłaty gotówkowe dokonywane za pośrednictwem usług przekazów pieniężnych są ogólnie dostępne natychmiast.

Nagrody: zdobądź 3% zwrotu gotówki za zakupy online i w aplikacji. Posiadacze kart otrzymują również 3% RRSO na oszczędności.

Bonus od depozytu bezpośredniego: Istnieje 15 $ bonusu od depozytu bezpośredniego za ustawienie automatycznego depozytu 500 $ i spełnienie innych warunków.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy